MMM

Jag hoppades på att den här helgen skulle gå lika sakta och vara lika skön som förra helgen, dock blev det inte så. I fredags efter hockeyn var jag ned Julia. Vi käkade lite mat och for runt i bilen bara innan vi la oss i sängen. Igår var jag på kalas nere hos faster då Kid fyller år, var där några timmar innan jag gick upp till Julia och intog sängläge. Sen for vi runt igen och hämtade grejor i hela sörberge typ. Landade tillslut hemma hos mig där vi hade värsta tjejkvällen till en början. Sjöng och dansade i sängen typ, väldigt kul må ja säga. Sen for vi till jeppe och sen avslutade vi kvällen i Fagervik. Sov som en gud inatt, har varit skittrött hela dagen, tränat, och ätit gomiddag med Lemons. Nu hoppas jag att veckan går snabbt så det blir helg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0