mitt 2012

Januari.
Jag längtade massor till mars då jag och mina bästisar skulle ut och resa. Började övningköra. Kollade upp min armbåge för första gången, och den är ej bra ännu (härligt!). Gjorde misstag jag fortfarande ångrar hehe. Myste på med vänner. Gick i skolan. Januari var en tråkig månad helt enkelt.
 
Februari.
Armbågen strulade massor. Fick inte stå i mål på 5 veckor. Var förvirrad. Åt för sista gången på indiana. Var på födelsedagsfester. Var på Thailandsmiddag med tjejerna och allas mammor. Var less på skolan. Firade Elin och hade skitroligt hela kvällen. Träffade herren några gånger. Räknade ner dagarna till Thailand.
 
 
Mars.
Började packa. Åkte till Thailand, hade världens bästa resa med världens bästa vänner! Efter 7 veckors uppehåll från målvaktshandskarna fick jag äntligen ta på dom igen. Hade skitrolig kick off med laget. Saknade. Längtade efter seriestarten. Träffade herren. Var på födelsedagsfest igen.
 
April.
Hade roligt på parken. Träffade herren. Njöt av lovet. Längtade efter sommaren. Åkte med Ulaget till hudik för match och glömde fotbollsskorna? Var less. Åkte till stockhom med mamma och hade det trevligt. Hade skolångest.  Firade sista april. Träffade nån hemlig haha.
 
Maj.
Hade seriepremier i div 2. Pluggade ihjäl mig. Insåg hur jävla dålig jag och herren är. Gjorde min sämsta match någonsin. Räknade ner till sommarlovet. Gjorde dip dye. Var less hela månaden typ.
 
 
Juni.
Åkte på den årliga kryssningen. Jag lämnade in den allra sista uppgiften i tvåan och var skitglad. Träffade herren. Räknade ner till min födelsedag. Kollade på guldkotten och studenten och längtade tills det är våran tur. Gick ur tvåan och fick äntligen sommarlov. Fyllde 18 och var så jävla glad. Var ute och käkade med bästaste vännerna. Klippte av mig håret. Hade födelsedagstjejmiddag här hemma, och det var typ en av mina bästa dagar någonsin. Firade midsommar. Firade Alicia. Började sommarjobba. Köpte min iPhone hehe.
 
 
Juli.
Gjorde min bästa match för säsongen. Hängde med vänner. Träffade hemlig. Var på gatufesten alla dagar. Var död på jobbet. Åkte till stockholm med Lemons och Johan. Jobbade klart och fick sommarlov på riktigt igen. Spenderade två nätter i Julias stuga och tog det lugnt. Var ut med Fp och hade skitkul. Blev tvåfärgad i håret igen.
 
Augusti.
Var ut med tjejerna. Träffade hemlig. Åt kräftor med vänner. Firade Emelie och hade svinroligt. Längtade inte efter skolan. Firade Jullan med gofika hemma hos henne. Hade min första körlektion. Fick mitt första gula kort med damerna. Fick typ ryggskott hahaha.. Började trean. Hade roligt på idyllen.
 
September.
Spelade fotboll. Firade Ellen och den kvällen var så braaa. Tyckte om skolan typ. Bokade tatueringstid med moster. Spelade sista seriematchen för året. Hade avslutning med laget och det var som vanligt svinroligt. Var nöjd med säsongen trots skador osv. Jag och moster tatuerade oss. Var på parken och dansade mig igenom kvällen.
 
 
Oktober.
Var på kryssning med tjejerna som Ellen fått av oss i 18års present, hade vansinnigt roligt. Jobbade på ladies night med Ellen och den kvällen avslutades så jäkla konstigt, haha. Kollade på gossip girl hela tiden. Var ut med kompisar. Var på allstar med Jennifer och Beus och såg en av dom roligaste fotbollsmatcherna jag sett.
 
November.
Var ut med tjejerna. Var på parken. Hade min värsta magperiod på 12 år. Körde 100minutersleken som vi hade hört så mycket om, och klarade den dessutom! Kollade på en massa hockey. Färgade håret ljusare.
 
December.
Det snöade så mycket att jag knappt kom in i huset från min lille stuga. Hade myspys med Beus. Beställde bal- och studentklänning hehe. Slogförsovningsrekord. Spelade cup med Ulaget. Firade Bea och skrattade mig igenom kvällen. Handlade julklappar med Julia och Emelie. Firade jul med en massa Lemons + våran släkt. Träffade herren. Var på parken. Åkte till Jontes stuga och firade nyår där.
 
Ja, det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0