heyhey

Kan tala om att denna dag har varit magisk. Det har känts som söndag hela dagen fast att det inte är det, bara det är ju fantastiskt skönt.
 
Igår fixade jag och Julia oss hemma hos henne litegrann, åkte sen hem till Ellen och Jonte och spenderade kvällen där. Jag var den enda som inte drack, men jag hade roligt ändå må ja säga! Jag var ganska trött, så jag smög iväg och vilade lite, haha.. Har vaknat 52 gånger imorse typ, hade dock en bra morgon ändå. Julia kom och hämtade mig och vi for hem till Ellen igen för lite chilledill. For sen till ishallen och kollade på hockey, sedan hem till Jullan, och sen hem till Ellen igen, och nu har jag varit hemma några timmar. Ska se klart ett OTHavsnitt innan läggdags. Imorgon tror jag det vankas mer hockey om jag orkar, annars tänkte jag sova ut bara. Städa rummet hade ju varit bra också, och packat, sedan åker jag till moder jord igen.
 
På måndag började jag äntligen gymma, är faktiskt jäkligt pepp, så det känns bra. Nu är det bara att ladda inför studenten, woop woop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0