hej 2012 lista igen

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja det har man väl gjort. Åkte utomlands med tjejerna utan några föräldrar eller så. Gick ur tvåan och började trean. Fyllde 18. Det är typ såna saker.

Har du några nyårslöften? - Nej inte direkt, är rätt dålig på att lova mig själv saker, men jag har nånting jag vill lyckas med till studenten iallafall. Vill självklart klara av skolan också.

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år? - Nepp.

Vilka länder besökte du? - Thailand, världens bästa resa!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - Är dålig på datum ja, men min födelsedag (12 juni) såklart, men jag hade längtat efter den dagen i flera år så. (16 juni) hade jag mina tjejer på middag hemma, och det var så himla bra alltihop. Annars vet jag inte.

Vad var din största framgång 2012? - Fotbollen helt klart. Jag hade gått hela vintern och oroat mig över att jag inte skulle få nån speltid alls, pga skador och att jag varit värdelös hela vintern. Men sen kom seriestarten, och jag fick spela alla matcher förutom en på hela säsongen. För mig var det framgång.

Största misstaget? - Jag vet inte riktigt. Men att jag inte började med körkortet tidigare typ. Och dedär om att vara med någon som inte förtjänar det, skulle ha sagt hejdå för längesen.

Bästa köpet? - Lätt Thailandsresan. Den kommer jag alltid minnnas.

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Självklart. Alla kvällar med tjejerna och annat folk också. Ja, resan med tjejerna, kryssningen med tjejerna, men också min familj många gånger.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? - Jag vet faktiskt inte, partylåtar och så kanske.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Helt klart gladare skulle ja tro. Jag hade en period då jag var så jäkla glad, det kändes som att ingenting kunde göra mig tvärtom. Men man har väl inte varit tipptopp alla dagar hellre, men helt klart mycket gladare!

Favoritprogram på TV? - Grey's, OTH, How I met your mothe, criminal minds, cold case, Ja listan är lång.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Jag var med Ellen, sen på kvällen blev jag firad av släkten.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - Stil på vadå? Kläder? Det är väl det vanliga. Svarta jeans, nån huvtröja, nån av mina västar, camouflagejackan, converse.

Den bästa nya personen du träffade? - Samtidigt som det känns som att jag inte träffat nån ny alls, så har jag nog träffat fler än vad jag gjort alla andra år. Men vilka det är är inte så intressant att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0