friday friday

Vilken fredagskväll. Känner mig rätt tråkig, men orkar ändå inte göra nånting. Jag har blivit lite såhär på slutet, orkar inte gå ut, orkar inte fixa mig, tror att jag behöver lite motivation. Jag har iallafall legat hemma exakt hela dagen, käkad sallad med pappa och sett på oth. Är inge pigg och det har redan gått 6 veckor sedan jag var dålig sist, så nu verkar det vara dags igen. Jag känner att jag inte har tid med detta, inte nu när skolan börjar på måndag igen. Men men. Imorgon ska jag käka med laget, och sedan lär jag väl bara åka hem och ta det lugnt igen. På söndag måste jag plugga lite, och sedan tillbaka till verkligheten igen. Mitt sista jullov någonsin är snart över och studenten närmar sig, känns bra!
 
Nu ska jag glo lite mer på oth, så natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0