f a i l

Äntligen är måndag över, alltid värsta dagen. Började med att försova mig imorse, bra jobbat Sara! Gick dit och hade mina två lektioner iallafall, sedan kom Elin och vi for hem till mig. Käkade middag och Jullan ramlade in nån gång där också. Sen for vi och gymmade lite, gjorde det klassiska fallet på löpbandet och allt var jättepinsamt. Dom flesta skrattade ihjäl sig och ja, det var katastrof iallafall. Har alltid gruvat mig inför att träna sånt där inför andra, men nu när jag väl ska göra det så börjar jag med att göra bort mig, känns lite sådär faktiskt. Menmen, haha det där kan man ju skratta åt resten av livet nu iallafall. Nu tänkte jag avsluta dagen med OTH. Hejdåhejdå
 
"Körde stenhårt på gymmet idag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0