Uppdatering

Hallå i stugan. Alla andra kvällar vid den här tiden brukar jag sova, men idag blev det tydligen inte så. Jag skulle egentligen ha slutat jobba nu, men jag fick chansen att jobba en vecka till så då tog jag den. Haha pengar är livet!!

Idag har varit en fantastisk dag. Det jag jobbat med är inte särskilt roligt, men jag gapskrattar flera gånger om dagen så det går bra ändå. Vi tog dessutom en väldigt efterlängtad seger också, vilket känns så j ä v l a skönt. När jag kom hem åt jag sen god middag medan jag öppnade lönespecen. Fick endast för de åtta dagar jag jobbade i juli, men herregud nu känner jag mig rik helt plötsligt. Bra känsla må ja säga.

På fredag ska jag ut med finaste jobbkamraterna. Ser ej fram emot packningen jag måste ha med mig, men det lär bli så roligt att jag kommer ha träningsvärk i magen på lördag. Jag slutar även jobba på fredag, så nästa vecka tänkte jag fixa allt jag tänkte höra den här veckan. Typ att skicka in visumblanketter, kika levervärden, vaccinationer, börja packa ner mitt rum i kartonger, osv osv.

Nä nu ska jag somna lycklig och vakna likadant. Jag lär vara trött men va fasiken, livet är bra jäkla bra ibland alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0