typ 27 dresses

Ja man är ju verkligen ingen probloggare, haha.. Idag har jag varit halveffektiv må ja säga, har gjort jättemycket skolarbeten och imorgon kommer jag nog kunna bocka en eller två, tre hade ju varit alldeless fantastiskt bra, men vi får se helt enkelt. Ska på kalas och Linken som fyller hela 2 år idag, helt sjukt va tiden går snabbt. Sen har jag inget mer planerat, och eftersom man är fattigare än någonsin just nu så lär det bli en hemmakväll.
 
Annars så har jag gått och väntat på min balklänning som jag beställde för ett tag sen. Nämnde det till mamma under middagen idag, och då går hon och öppnar ett köksskåp och ba, men va äre här då? Men mammaaaa skriker jag rätt ut. Där är den ju! Haha så typiskt mamma.. Jag beställde en jacka i vintras och precis som nu så gick jag och väntade på den också, ja den drog mamma fram ur hennes garderob efter att jag undrade varför den aldrig kommer, med plasten på och allting, haha "jamen inte tänker jag på det eller". Hepp. Men hur som helst så var klänningen helt perfekt för mig, fick en sån här aha-känsla, vart har du varit hela mitt liv ungefär. Haha dock är den lite för liten precis som jag hade anat. Så nu blire till att hålla kosten stenhårt, plus träning på det. Kommer jag inte i klänningen den första juni kommer jag grina blod. Det jobbiga är att jag måste köpa en plan B klänning också, jag som är så trött på att leta klänningar. Är ingen klänningstjej ja eller, och senaste månaderna har jag suttit som en tok och letat och letat, med plan B klänningen blir det min sjätte klänning jag köper inför studenten. Förstår inte, denna kropp är inte till för att bära klänning eller må ja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0