should i move on

Hejsan. Att ha lov är ljuvligt, det känns som att det är typ onsdag idag, men icke då. Fan-ta-stiskt skönt må ja säga.
 
Idag har vi spelat match på norrporten mot sdff, det slutade i storförlust men jag är inte ledsen för det. Dom spelar i superettan och vi visste redan att dom skulle vara mycket bättre, så trots alla insläppta mål så är jag jäkligt nöjd ändå. Kan hända att det var min bästa match någonsin, haha roligt det där att man kan vara så pass nöjd trots att man förlorar. Men men  :)
 
Efter matchen kom jag hem till en god middag, sen la jag mig i himmelriket (sängen). Jullan kom och jag lockade hennes hår och så, sen har vi bara legat i sängen resten av kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0