Japp

Ja mitt sista lov har tagit slut och nu är det inte särskilt långt kvar till studenten. Det ligger en massa plugg på hög och jag kommer förmodligen inte ha något liv nu på ett tag. Men men, det kommer vara värt det den 13 juni så.

I helgen har jag chilledillat, spelat fotboll i övik, haft lagfest, myspys och söndagsångest. Låter lite som många andra helger förra året, haha.. Fotbollen har börjat dra igång mer och mer nu och snart sitter jag på nån buss påväg till låånga bortamatcher, kommer sitta oskönt och jag kommer säkerligen missa en del här hemma. Men det får man väl ta, ser fortfarande fram emot div 1 så det går nog bra ändå.

Nu ska jag fasiken kämpa sista tiden i skolan och längta efter studentfesterna, balen, mösspåtagningen, min födelsedag och slutligen studenten. Detta kommer bli grymt om jag bara planerar och prioriterar bättre. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0