Jaha

Jaha jaha, här står det still. Ligger i skrivande stund i sängen och jag kommer säkerligen somna innan 23. I fredags var det 50dagars och jag hade så jäkla roligt. Träffade en massa folk och hade det bra bara, vill helst spola fram tiden tills betygen är satta, orkar.inge.mer. Så känns det med skolan nu, det tar liksom aldrig slut. Imorgon har vi iaf volleybollturnering och alltså inga lektioner, så det kan man ju vara nöjd över. Sen blir det råplugg resten av dagen.

Imorse hick bussen mot Umeå 07:45 för seriepremiär, det gick dåligt och jag klev av skadad igen, gick dessutom dåligt och jag är bara så jäkla frustrerad nu. Iallafall så käkade vi på o'learys, väntade en timme på bussen, åkte några timmar, och nu ligger jag äntligen här. Nu ska jag sova som en gud, så hejdå och godnattttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0