Gullarulla

Jahapp, detta lov har ju börjat dra iväg helt plötsligt? Det var ju nyss måndag för fasiken, fattar ingenting.

Jag har iallafall tränat lite, vare med några friends, sovit, jobbat med projektarbete med mitt lilla gäng i flera timmar, och ja, det är väl det. Igår var vi några hemma hos Emelie och chilledillade lite, gjorde några dansmoves med Julia och Emelie från förr, haha så roligt. Sen när vi skulle hem hamnade jag och Jullan hos ett nytt ansikte, han pratar engelska så ja vafan, man öppnade upp engelskaförrådet och skrattade när det blev fel helt enkelt, himla roligt må ja säga! När jag vaknade imorse var jag så jäkla trött, också låg jag dessutom och höll om ett par mjukisbyxor, haha hur hamnade dom ens i sängen? Fattar återigen ingenting. Men men.

Ikväll har jag tränat, gittat mig lite efter träningen och sett på film. Har kikat på nå balklänningar, samt kollat på Julias gamla bilder på Facebook. Höll på att skratta ihjäl mig alltså, fick liksom kämpa för att vara tyst så jag inte väcker pappa. Haha alla var ju så små och annorlunda, ja hua, tur man blir äldre. Nu ska jag stänga ner, imorgon ska jag sova it och sen ska jag sätta igång med en massa plugg som måste göras, låter inte allt för roligt men. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0