ett argt inlägg må ja säga

Ännu en lördag har snart passerat, vart tar tiden vägen egentligen??? Veckorna går så jäkla fort och jag hinner inte med mig, blir galen. Snart tar jag studenten och sen vettefan vad som händer, men vi lär väl märka.
 
Igår chilledillade jag med Julia och Ellen, kikade på en film och myste på bara. Idag var det uppstigning 05:05 för min del, vill säga härligt men jäklar va trött jag var. Men det var bara att kliva upp och börja göra nån baugette och packa och så, drog på mig kläderna och började vandra bort till ncc för samling. Var helt dött i sörberge, haha trodde jag ja. Mötte en full klasskompis som var påväg hem från nån fest eller så antar ja? Haha så oväntat.
 
Vi har i alla fall spelat cup idag, två matcher och ingen förlust i alla fall, det kan man ju vara glad över. Blir bara så jävla irriterad, förra säsongen när vi mötte BIK hade vi en domare som förstörde hela matchen, tusen gula kort fick vi? och straff som gick gå om efter räddning? Nån jävel som skrek könsord på typ spanska till oss? och ja allt var bara så frustrerande. Vad tror ni händer när vi möter dom idag? Alltså dom spelar så förbannat fult och domaren bara springer och lallar omkring, och det är vi som får frisparkar emot oss? Som pricken över iet åker jag på en smäll som hette duga när det var 3 minuter kvar av matchen -.- Bår och skrik och arg och ambulans och smärta och ja, nu ligger jag här in pain och imorgon hejar jag på från sidan. Har haft en sån jäkla bra dag och den där jävla matchen förstörde allt, men men. Tänk positivt.. Tänk positivt.. Tänk positivt.. Tänk positivt...
 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0