you

Bra dag må ja säga. Klarade matteprovet som jag hade oroat mig för. Mina mediakurser är roliga. Och vi såg på film på svenskan. Inte dåligt alls. fick skjuts hem av Bettan och Jennifer och då jag kom var maten klar. Käkade och sen dess har jag legat här i sängen bara. Ska strax åka upp till träningen för att kika och lämna lite grejor, sedan ska jag vidare till Ellen och agera pojlvän åt henne då hennes riktiga jobbar och är borta. Ska ta med mig lite teorigrejor, så förhoppningsvis kommer jag framåt med faserna.
 
Mår bra och livet känns roligare igen. Jag kommer få jobba varje match i vinter. Vi kommer spela i ettan nästa år. Jag och moster har bokat tatueringstid. I början på oktober åker jag och bästa tjejerna på kryssning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0