waste of time

Hajhaj, ligger i sängen och gör ingenting. Ska slå på nån film och mysa ner mig under täcket bara, låter ganska skönt det faktiskt. Igår hade vi match i östersund och det blev en förlust med 2-1. Åkte dessutom på en ful tackling så jag var tvungen att kliva av, så den matchen känns ganska förjävlig.
 
Micaela skjutade mig till haga där Jennifer, Julia och Julia var. Sen gick vi ut. Hade jäkligt trevligt och sen for vi hemåt, sov som en gud hela natten. Nu laddar jag om för ny skolvecka, har knappt söndagsångest för att jag tycker om nästan alla mina kurser. Så det känns ju skönt. På tisdag fyller äntligen Ellen 18 och på torsdag ska jag boka tatueringstid med moster. På lördag så ska vi fira Ellen hemma hos henne och det lär bli jävligt roligt. Så den här veckan ser jag fram emot helt enkelt. Japp, de va de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0