torsdag

Imorse vaknade jag av ett sms kvart i 8, haha hua.. Trots att jag somnade sent igår så kunde jag inte somna om, så jag låg och myste på ett tag och kikade lite på tv. Benke hämtade upp mig och Jennifer för att åka vidare in till stan på studiebesök. Nån timme senare åkte vi till skolan och hade våra två lektioner. Vi fick våra datorer också, ett mirakel, vi har väntat på dessa i två år nu. Så nu känns det bra.
 
Kom hem från skolan strax efter 4, käkade lite middag och hann precis lägga mig i sängen för att åka till timrå och ta hål i öronen. Väl där slog jag till på två stycken, hur jag ska kunna sova vet jag dock inte, men det ska väl gå.
 
Imorgon vankas det nationella i matte, helvetesdagen.... Bara att börja tagga.
 
Jennfer var extra nöjd, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0