today

DAGENS LÅT: Gabrielle Aplin - Home
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och huvtröja
DAGENS DUSCH: Den för nån timme sen.
DAGENS FRISYR: Det vanliga. Platt
DAGENS MAT: Makaroner och korv
DAGENS HÄNDELSE: Jaruu inget speciellt
DAGENS PLANER: Har inge fler annat än att sova.
DAGENS VILL HA: Pengar och en man.
DAGENS SAKNAD: Vet inte.
DAGENS DROG: Vet inte
DAGENS TRÅKIGASTE: Att kliva upp imorse.
DAGENS KÖP: Har inte köpt nått
DAGENS GODIS: Har ätit glass med Ellen
DAGENS HUMÖR: Det duger vaa
DAGENS SJUKA: Hostar ihjäl mig igen alltså
DAGENS KOMPLIMANG: Att jag är vacker, hahaehhe
DAGENS SKRATT: När jag var hos Ellen förut
DAGENS BILRESA: Den hem från träningen
DAGENS GRÅT: Har inte släppt en enda tår idag.
DAGENS DRYCK: Vatten baby
DAGENS LÄNGTAN: Avslutning med laget
DAGENS SPAN: Har ej spanat idag.
DAGENS PERSONER: Jennifer, Ellen, Julia och Bea

Kommentarer
Postat av: beatrice larsson

menar du mig???? :D:D:D:D:D

Svar: Klart jag gör Bea! :D
sara svensson

2012-09-11 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0