tired

Åh hua, är helt slut. Allt från fötter till huvud värker. Har haft veckans skönaste skoldag med två lektioner bara. Sen gick jag bort till ishallen för några timmars jobb, som dock kändes som ett helt dygn. Tillslut så kunde vi åka hemåt, skulle kunna somna på en sekund om jag la mig. Men insåg när jag kom hem att jag måste skriva klart ett arbete som ska in imorgon, vilket innebär att se en film också. Heheheh oups... Men får väl helt enkelt ta och göra det då.
 
Efter skolan ska jag myspysa med Jennifer, vi ska jobba matte och käka lite god mat och så bara. Skönt med en lugn fredag, min tredje i rad faktiskt :)) Men på lördag blir det andra bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0