till dig jennifer

Får skäll om dålig uppdatering, så here I am. Borde egentligen sova men datorn lockar mer, såklart. Igår var jag med några tjejer och idag började jag halv 2, vaknade en gång varje timme imorse i några timmar och det var så jäkla skönt. Vandrade iväg till skolan och hade en väldigt nervös presentation, sen gjorde jag min första bild i mörkerrummet. Sen var den dagen slut. Gick hem till pappa och lagade mat, sen skjutsade Jens ner mig till bsk där jag kikade på träningen. Avslutade kvällen hemma hos Ellen där vi tjejsnackade.
 
Imorgon börjar jag 8 och det är min "jobbigaste" skoldag med både engelska och matte. Men sen tar jag helg. Ska ut och käka med några tjejer och sen ska jag bara hem. Match på lördag och sedan ska vi hem till Ellen och fira henne, tror att det blir himla roligt så det ser jag fram emot massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0