sleepy

Skrällade tyvärr inte igår. Det gick helt enkelt inte att somna innan 1, låg bara där i mörkret och vred på mig i evigheter. Imorse var jag helt död när jag vaknade, jäklarns vad jobbigt det var att kliva upp. Hoppade iallafall in i duschen, orkade inte ens blåsa håret, så det fick vara självtorkat idag bara. Dock regnade det satan ute när jag skulle gå till skolan, så det hade ju inte spelat någon roll egentligen vad jag än hade gjort med håret ändåså. Såg hemsk ut när jag kom till skolan, håret var blött och slickat lite fint sådär mot huvudet. Haha hua.. Trevligt att vi hade skol if fotografering också, så ser du en slickad katt så är det bara jag.
 
Nu har jag ont i ryggen och är dessutom svinigt trött. Håller på att somna, så ska väl försöka hålla mig vaken så det inte blir ännu svårare att somna ikväll. Jaja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0