party

Jahapp, snart är denna helg också över. Jag har haft så jävla roligt, bästa helgen på länge! Igår hade vi match på Selånger och även den slutade i förlust, fattar inte varför vi alltid tappar våran ledning. Vi ledde med 2-0 och sedan gick det utför. Matchen slutade 2-3 och vi var så jäkla besviken bara. Mycket surt må ja säga.
 
Faster skjutsade mig och Fp till Ellen där hennes middag med både släkt och vänner var med. Svingod mat och en massa härligt folk, vi satt och pratade i flera timmar och allt var så himla trevligt. Sedan åkte jag, Ellen och Jennifer in till stan och avslutade kvällen där. Där hade jag också skitkul, så gårdagen är jag helt enkelt jäkligt nöjd med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0