O'learys

Hej hej hej.  Ligger i sängen och har precis haft en jobbig hostattack, samt ryggont som om nån jävel hade stuckit mig i ryggen med en kniv. Trevlig må ja säga! Annars då? Idag hade vi matteprov på skolan och mina hjärnceller arbetade hårt, jag trodde att jag skulle lämna in ett tomt papper, men icke. Några uppgifter skrev jag faktiskt på, men om det är rätt eller inte, det är en annan femma.
 
Åkte in till O'learys förut med Jennifer, Elin och Micaela. Har druckit vatten och ätit en förrätt som huvudrätt, gott! Har haft jäkligt trevligt och nån timme innan hemgång för mig och Jennifer så kom Elin nummer 2 också. Dom andra drog ut och jag och Jennifer drog hem trötta och belåtna.
 
Imorgon har jag match och vi får se om ryggen pallar, egentligen gör den inte det men under match tänker man ju på en massa annat. Så det ska väl gå på någe vis. Får helt enkelt ta rullstolen till Ellens födelsedagsfirande imorgonkväll, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0