october trees

Hejhejhej. Ännu en onsdag är förbi och nu närmar sig helgen igen, kanon! Imorse fick jag skjuts av mormor till skolan och det satt väldigt fint i detta väder. Vandrade dock hem i regnet vilket inte var en höjdare, menmen. Har käkat middag, legat i soffan, legat i sängen, sett på tv med Lemons, och skrattat med mamma. Trevlig kväll må ja säga.
 
Imorgon är det bästa skoldagen med endast två lektioner, börjar halv 2 så sovmorgonen som väntar är inte dålig den eller. Efter skolan ska jag till Eon och jobba några timmar innan jag sen tar med mig Michaela och promenerar hemåt. Så så ser min torsdag ut.
 
På fredag ska jag och Jennifer råplugga matte, och sedan på lördag är det retroröj. Ser jag fram emot med tanke på hur roligt jag hade sist. Så nu är det bara att överleva 2 skoldagar till innan några vilodagar. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0