lördagsmys

Hejhej och återigen hej. Bra dag må ja säga. Vaknade upp imorse med Jennifer vid min sida. Käkade lite tacos till frukost och sedan åkte hon hemåt. Jag själv bytte om till fotbollskläder och sedan for jag på samling. Sista seriematchen för i år slutade med vinst och det känns jäkligt skönt, så nu vankas det uppehåll, skönt det också.
 
Sen åkte jag förbi mamma och hälsade på henne. Hon är nyopererad och sängliggandes, så det var trevligt att se att hon levde min lille mamma. Sedan skjutsade herr Lemon mig till pappa. Ellen kom lite senare och vi såg på film, skrattade, pratade om livet, skrattade lite till, och ja, det vanliga. Sen gick jag med henne hem innan jag återigen la mig i sängen. Har inte hänt särkilt mycket sen dess. Detta är min första lugna helg på bra länge nu och det är så jäkla skönt, sparar åtminstone pengar, haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0