long day

Jäklarns va lång den här dagen varit alltså. Hua! Klev upp kvart över 6 imorse för att hoppa in i duschen. Orkade egentligen inte men håret såg ju ut som ett fågelbo. What to do liksom? Fixade mig och gick sedan till busshållsplatsen. Kom till stan en timme innan jag skulle till naprapaten, så jag köpte mig en tidning och gick en massa omvägar för att tiden skulle gå. Tillslut var det min tur och det gick ju bra. Klämde och kände och tröck och knäckte, ont med andra ord. Naprapaten blev arg och jag skrattade, 40 minuter senare tog jag mitt pick och pack och vandrade ner till navet. Träffade på Daniel och fick i samma veva reda på att bussen inte gick förän om en timme. Vilket skämt. Vi gick iallafall till subway och käkade lunch. Väl på skolan så hade jag rätt halvtråkiga lektioner. Jag och Fp åkte hem med Sara och middagen stog framme när jag kom hem. Efter nån timme eller två gick jag till Ellen, och sedan tog jag med mig henne hem för lite internetshopping. Käkade chips och så bara. Sen hon gick så har jag hunnit komma på att jag skulle lämna in en argumenterande text på svenskan innan 23:59. Började tokskriva och jag mejlade in den för en stund sen, så det känns skönt. Nu säger jag och mitt långa tråkiga inlägg hejdå och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0