kusinvitaminer

Hejsan, ligger i min standarspositon vilket är sängläge, surprise! Försöker ligga skönt men ryggen hindrar mig, men what to do liksom? Idag vaknade jag upp och det kändes som att jag hade varit ute på äventyr hela natten, men det har jag ju inte. Har varit skittrött hela dagen. Låg i sängen bra länge innan jag tillslut klev upp för att försöka ge mig själv ett utseende. Halv 4 hämtade faster upp mig för att sedan bege oss in till drakborgen med Kid och Link. Förberedde mig på massvis av barn och mycket jagandes för min del, men det var rätt lugnt. Avslutade med mat från donken.
 
Har precis skrivit klart min del på engelskaredovisningen vi har imorgon, så det känns ju skönt att den är klar. Är skittrött så tänkte stänga ner snart och försöka sova, kanske ska skrälla med att somna innan 1 idag?? Hade varit skönt de.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0