jajo

Somnade sent inatt, och klockan ringde vid 10 i 7 imorse. Klev dock upp vid 20 över. Var så jäkla trött att jag trodde att jag inte ens skulle veta hur man sätter på sig kläderna, hua. Drog på mig en huvtröja, jeans och ett par tofflor och mötte sen Fp nere på parkeringen. Tänkte att vi har ju bara nationella, så skitsamma vad jag har på mig. Haha. Och nationella då? Jadu det gick ju dåligt det. Fattade i princip ingenting, och så blev de med det.
 
Om nån timme ska jag och Bea till Jennifer för att mysa på lite. Imorgon vankas det heldag med laget och det lär bli riktigt roligt det. Start 11:00, när det slutar är det ingen som vet. Det märker vi på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0