jajemen

Alltså natten som var..... Förjävlig. Och jobbig. Vaknade strax efter 3 inatt och hostade ihjäl mig, pappa kunde inte sova av allt mitt hostande och jag var helt borta. slutade i otrevligheter och ännu mer hosta, drack vatten och somnade tillslut. Kroppen var helt död när jag vaknade imorse, så jag sjukanmälde mig.
 
Har legat i sängen nästan exakt hela dagen och sett på tv, haft datorn i knät och sett på film. Ätit pannkakor till middag och promenerat till ishallen för möte med Ellen. Efter det åkte jag hem och träffade mamma som varit utomlands, fick god parfym och god macka. Kramades hejdå och sedan gick jag vidare till Ellen och kollade på fotboll. Och sedan hem till pappa igen. Otrevlig dag som ändå slutade trevligt, bra bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0