hey you

Jahapp, nu är fredag över också. Tiden går så jäkla snabbt nuför tiden och jag gör inte ens något speciellt, vad händer liksom? Aja. Imorse blev jag väckt och skjutsad till skolan av mamma, mycket skönt! Jag hade mina fyra lektioner och sedan gick jag och Jennifer hem till mig. Käkade lite middag och några timmar senare tog jag bussen till Elin. Stannade till hos Micaela en stund innan vi for in till gärde för att kika på Timrå-AIK. Efter matchen stannade jag till hos Ellen för lite tjejsnack innan jag vandrade hemåt igen.
 
Nu måste jag sova då bussen till Östersund går klockan 10 imorgonbitti. Håller tummarna för vinst så jag är på magiskt bra humör imorgonkväll, för då ska jag vara med några tjejer och vi ska ha så jävla roligt. Det är iallafall planen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0