hey ho

Den här dagen har varit så bra på många sätt, men samtidigt så hemsk.
 
Bea kom imorse och skulle fixa sitt hår här, sen fick jag åka med henne tll skolan. Hade fotografering, och jag kan härmed tala om att jag aldrig har lyckats sett bra ut på det enskilda kortet, någonsin, haha orkar inte.. Men men. Jag och några till fixade några affischer och satt upp dom inför mössprovtagningen, älskar att detta är mitt studentår! Sedan satt vi oss ner med resten av klassen och jobbade matte. Lyssnade lite på musik, knäppte lite kort, pratade, och räknade lite matte som nu mattedagen går ut på.
 
Himlen öppnade sig och jag blev dyngsur bara av att springa 40 meter mellan paviljongen och skolan, tråkigt men sant. Fp räddade dock mig och Ellen från allt vatten genom att skjutsa hem oss.
 
Blev upphämtad vid halv 7 för att gå på Sundsvall-Kovland med Jennifer. Rolig match må ja säga, trevligt var det också. Sen for vi hemåt och jag ligger nu i sängen. Imorgon vankas det studiebesök nummer 2 för denna vecka, ganska skönt faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0