happy

Åh är helt slut. Dagens har känts svinlång trots att jag började halv 2 idag. Vaknade dock vid 7 nån gång imorse av Ellens alarm. Det var himla skönt att flera gånger jag vaknade efter det så behövde jag inte kliva upp än, men tillslut så var man ju tvungen.  
 
Såg på film på svenskan, och sedan lite foto. Min film pajjade och jag fortsatte på mitt självporträtt som jag gör på bilden. Än så länge så ser jag ut som Ove i solsidan, haha lyckat.. Nämen sedan väntade jag bara ut tiden, vandrade bort till ishallen med Julia och Sofia. Några timmar senare, och en vinst för timrå senare så fick jag åka hem med Alicia. Kom hem, slängde av mig alla kläder och la mig i sängen på en gång. Borde egentligen ha stängt av denna med tanke på att jag börjar 8 imorgonbitti. Men såhär är det ju alltid så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0