what to do?

Hej söndag, ännu en helg är över och jag längtar ihjäl mig till nästa. Japp, det är precis som vanligt då.
 
I fredags var jag på bio med Lemons och Johan, såg på Ted som var rolig och sedan avslutade vi med käk. Blev avsläppt hos Ellen och var där i några timmar, Jullan kikade förbi och sedan gick jag hem och sov bara. Igår jobbade jag och Ellen på ladies night och sedan for vi hem till henne och intog soffläge ett tag. Och idag har jag bara packat en massa väskor, åkt till pappa, ätit middag, och följt med Julia till Johanna som satt i hårförlängning på Jullan. Mycket fint må ja säga, och jag själv blev också dödsugen på att fixa jag med, men det får vänta.
 
Den här veckan händer det inget speciellt, ska gå i skolan och löpträna. Måste hinna färga håret också, det är väl det. Nu ska jag se på grey's, hejhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0