I'm right here

Imorse när alarmet ringde kunde jag riktigt känna att jag aldrig skulle klara av att kliva upp. Haha det gjorde jag inte heller, måste ha somnat om på en sekund. Jennifer skickade sms och frågade vart jag var, oupssss. Klev iallafall upp och drog på mig den möjligtvis fulaste tröjan jag äger, satt upp håret i svans och sen skjutsade mamma mig till skolan. Är så jäkla trött efter kryssningen att jag skulle kunna gå av på mitten.
 
Om en stund ska jag, Lemons och Johan åka på bio, och efter den ska jag nog vara lite med Ellen och Jennifer. Vi får väl se vad som händer helt enkelt, jag ska iallafall inte göra nånting annat än att ta det lugnt. Imorgon blir det jobb på ladies night, och mer än så ska jag inte göra den här helgen. Måste plugga lite, annars blir det sänghäng för fulla muggar må ja säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0