händerna i luften

Men hej, dåligt med uppdatering här, haha mina kompisar har ju ingen aning om vad jag gör på dagarna längre.
 
Har lite dålig koll på dagarna. Men häromdagen så var jag, Jennifer och Bea på allstar och käkade medan vi kollade på både hockey och fotboll. Timrå vann, och Sverige lyckades ta igen till 4-4, hade väldigt trevligt må ja säga! Sen har jag mest sett på gossip girl, vill aldrig sluta, har fastnat nu.
 
Imorse åkte vi tidigare till skolan för att jobba med projektarbetet, känns bara roligare och roligare så det är skönt. Efter skolan vandrade jag bort till ishallen för lite jobb. Till sist promenerade jag hem med Julia. Har äntligen landat i sängen, fantastiskt skönt.
 
Imorgon vankas det studiebesök nummer 3 med mediaklassen, och imorgonkväll blir det utgång igen. Kan ju bli trevlans det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0