Galaxy

Magiskt att ha en hel buss för oss själva, busschauffören var schysst och stannade på donken också så vi fick stanna och köpa mat, heaven!

Igår tog vi bussen till huvudstaden för att sedan kliva på båten, sen dess är allt en enda rolig bubbla. Käkade mat på restaurang, dansat hela natten lång, träffat roligt folk och skrattat ihjäl oss ganska exakt hela tiden. Det slutade med att jag och Ellen sov i samma säng, trots det sov jag som en gud. Har dock inte känt mig som en gud idag, haha men men..

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik här i mörkret tills vi kommer hem, några timmar kvar sen ska jag äntligen få lägga mig i min egen säng. Kommer bli himmelskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0