and the people that you love

Heyhey, kameran har kommit hem igen så kanske det blir lite roligare här nu. Har mitt standardläge här i sängen, som alla andra söndagar. Har varit och knäppt kort på Johans skoter som han ska sälja, och nu tänkte jag göra lite skolarbeten innan jag avslutar med gossip girl. Tänkte faktiskt ta mig en sväng på löpbandet ikväll också, haha fast vi får ju se hur det blir med det.
 
I fredags var vi hos Sara innan vi gick ut, vi dansade, sjöng, spelade lite spel, lyssnade på julmusik, haha ja, hade väldigt roligt iallafall. Och igår tog jag det lugnt exakt hela dagen. Åt mat hemma hos Ellen, gick hit och färgade mitt hår, Bea kom och såg på tv med oss. Väldigt skönt och behövligt må ja säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0