äntligen fri

Inventeringen är över och sen nån timme sen har jag legat i sängen. Det rullade på bra och det känns jävligt skönt att det är över för den här gången. Handlade med mig gotta till morgondagens film på skolan, sen körde jag hem.

Imorgon har vi match i Sollefteå, bussen går halv 5 och jag längtar till min mat som jag ska äta påvägen hem, haha det är ju normalt. Nämen jag hoppas att jag gör grymt jävla bra ifrån mig, annars kommer det inte bara var jag som är besviken imorgon. Det känns nästan läskigt.

Nä hurrni, imorgon blir en bra dag. Även fast att vi har ett skitmatteprov och att jag kanske inte klarar Engelska B, jag vägrar vara negativ för jag har kämpat som ett djur med alla andra ämnen och klarat dom. Tvåan har inte varit mitt år alls och jag är glad bara av att bli godkänd. Så nu vet ni det.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0