hello

Vital Statistics
Name: Sara Svensson
Nicknames: Nån säger väl Sessan
Birthday: 12e juni
Place of birth: Sundsvall
Zodiac sign: Tvilling
Work: Kioskmongo under hockeysäsong

Appearance
Hair color: Urtvättat brunt
Hair length: Långt? Halvlång? Ja, nått sånt
Eye color: Blåa
Height: 176 cm
Braces: Nepp
Glasses: Nepp
Piercing: 4 i öronen och har en i naveln också
Tattoos: Nej, men det kommer snart

Your "firsts"
First time drunk:
First sport you joined: Ridning, haha
First time having sex:
First real vacation: Var på kanarieöarna när jag var 3 månader, wohoo
First consert: Lars Winnerbäck 2011
First love: Alltså nä, har inte haft riktiga first looveeee än ja elle

Favourites
Movie: Men, har så många ju
TV show: Oth, grey's anatomy, criminal minds,
Colors: Svart
Song: Har olika hela tiden, just nu tycker jag om mitt rum i ditt hjärta
Candy: Choklad
Store: HM, typ gina,
Shoes: C o n v e r s e, behöver inget annat

Currently
Feeling: Trött
Single or taken: Singeeeeel
Eating: Inget just nu
Wanting: Min födelsedag, och pengar, och sommarlov
Listening to: Big brother på tvn.
Thinking about: Att jag måste plugga
Watching: Big brother, och dataskärmen
Wearing: Sovtröja och trosor

Future
Want children: Jaedå
Want to be married: Jajemen
Careers in mind: Vet inte
Where do you want to live: Vet inte, lite här och där kanske

Have you ever
Kissed a stranger: Jo
Drank alcohol: Japp
Ran away from home: Nepp,
Broke a bone: Neje
Broke someones heart: Nepp
Broke up with someone: Nepp
Cried when someone died: Klart jag har.
Cried during school: Ja

Do you believe in
God: Nä, inte på gud
Miracles: Jag vet inte, kanske
Love at first sight: Nä inte direkt, tror inte att man kan bli kär av att se varandra för första gången liksom.
Ghosts: Jag vet inte
Aliens: Nepp
Soul mates: Japp,
Heaven: Nja, men det låter väl fint att man kommer till himlen liksom,
Hell: Nepp
Kissing on the first date: Självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0