private

Jag har ett myggbet på tån, det enda jag har, och det är på tån. Vilken hemsk plats det är att få myggbett på alltså, fyfasiken!

Efter lite plugg förut så åkte jag iväg och tränade. Och det gick väl som mitt humör var, skit. Har nån sorts svacka nu tror jag, och det känns fan värre än någonsin. Kan det liksom inte få gå bra jämt? Det är så jävla tråkigt när det går dåligt. Men men, hoppade in i duschen när jag kom hem, sen åt jag en toast. Jag skulle egentligen plugga mer, men det har jag tid till imorgon efter skolan innan nästa träning. Har bockat av några uppgifter nu senaste dagarna, så nu ser listan inte alls så jobbig ut längre. Så det känns jävligt skönt. Längtar efter känslan att inte ha ett enda arbete till att göra, och att sommarlovet är på väg. Den kommer va magisk den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0