men gud va tråkigt

Är du singel nu? Självklart!
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Joedå
När hade du sex senast? Nå helger sen.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Kanske när man var mindre
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nepp
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Klart jag har, alltid
Sparat något från ett gammalt förhållande? Neje
Somnat gråtande pågrundav kärleken? Jo
Varit på en blind date? Haha nej
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Äh, jag har inte varit tillsammans med nån sådär på riktigt.
Har du någonsin varit kär? Jag har väl alltid trott det, men egentligen har jag nog kanske inte varit det. Eller så har jag det. Fast jag vet inte. Bryr mig inte om det idag iallafall.
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Om vi nu var tillsammans, så ja.
Har du någon bästa vän? Japp
Är du ofta med dina vänner? Jajemen
Vad brukar ni hitta på? Party, Chillkvällar, shoppar, äter, umgås, skrattar. Ja, typ så
Bästa minnet med någon vän? Thailandsresan nu i mars skulle jag nog säga.
Kan du vara dig själv med dina vänner? Klart jag kan.
Har du hatat din bästa vän? Nää
Litar du på din bästa vän? Ja
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jaja
Var bor din bästa vän? Fagervik, Lilla bandsjön, bergeforsen
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? När vi snackar skit gör vi väl det helt enkelt. 
Har du ljugit för någon kompis någon gång? Ja
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? Har dom säkert.
Ljuger du för dina vänner ofta? Neje
Har du många kompisar i din klass? Några som man umgås med
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? Jennifer
Du fick en puss av? Jaru, Ellen kanske
Sov med dig i samma säng? Bea
Du delade ett riktigt skratt med? Ellen, Jennifer och Anny igår kanske. Eller på bussen med laget.
Du gick på bio med? Jennifer
Du höll i handen? Ellen igår
Du gick på stan med? Minns inte.
Delade en pizza med dig? Minns inte.
Du ringde? Bea.
Skickade ett sms till dig? Mamma
Du kramade? Jennifer kanske
Du skrev med på msn? Minns inte ens sist jag var inne där
Du snackade skit om? Vet inte
Du åkte bil med? Andreas
Gav dig en komplimang? Tränaren igår
Du kollade på film med? Bea
Betalade något åt dig? Jonte köpte Mozarella sticks åt mig igår, haha
Grät inför dig? Det minns jag inte

Bor dina föräldrar tillsammans? Neje, bra längesen dom gjorde det.
Om inte vem bor du mest hos? Bor lika hos båda.
Har du eget rum? Japp
Egen dator? Japp
Egen tv? Japp
DVD? Japp
Boxer? Ja, fast jag använder den inte
Internet? Japp
Vilka färger går i ditt rum? Hos pappa är det rött och svart. Och hos mamma är det svart och vitt.
Har du stor golvyta? Jag har haft större.
Får man plats att sova fler än en i din säng? Självklart
Skola och program? Timrå gymnasium, samhälle media
Senaste filmen du såg? 50/50
Senaste låten du lyssnade på? Det känns ännu sämre nu, Melissa Horn
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "Oki :) Får jag komma sen?"
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Vet inte, inte många
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Ingen aning
Vad åt du till middag igår? Nån macka bara
Har du duschat idag? Nepp
Vad var det senaste du sa till din mamma? Japp, hejdå
Vad var det senaste din mamma sa till dig? Kom in sen så kan du plugga, hejdåå
Har du skolkat någon gång? En gång typ
Är du en svartsjuk person? Jag är väl det ibland, men jag försöker att inte visa det
Går vänner före en partner? Ibland
Kommer du bra överens med din familj? Japp
Vad ska du äta till middag ikväll? Förhoppningsvis nått jävligt gott.
Har du några syskon? Jo, ett
Jag har insett att min senaste kyss - som jag kommer ihåg var riktigt jävla amazing
Jag är sämst på - att göra saker i tid
Jag vill verkligen - ha sommarlov nu, och fylla 18 såklart
Om jag var ett djur skulle jag vara - nått coolt
Om jag var en insekt skulle jag vara - NEJ NEJ OCH NEJ.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - men inte vet jag eller.
Jag kommer alltid att vara - långis
Det finaste som finns - lycka.
I sommar - ska jag ha kul tänkte ja.
Sist jag grät var - förra helgen tror jag det var.
Jag kan - svenska.
Jag kan inte - åka skridskor
När jag vill tänka - så lägger jag mig i sängen. kanske lyssnar på musik, eller så sätter jag mig och skriver milslånga texter på evernote.
När jag bakar så bakar jag - nått gott såklart.
Min mobiltelefon är - trasig.
När jag vaknar på morgonen - somnar jag oftast om igen.
Innan jag går och lägger mig - så sitter jag vid datorn.
Just nu tänker jag på att - jag vill se på en film.
Bebisar är - svingulliga så länge dom inte är jobbig.
Idag har jag - endast legat i sängen.
Ikväll ska jag - plugga.
I morgon kommer jag - vara i skolan och på kvällen ska ja träna.
Jag pratar - när jag har något att säga.
Jag tycker om - människor som inte gör mig irriterad, haha
Jag avskyr när folk - är idioter.
Mina närmaste vänner är - så bra
Min första vän hette - Ellen Källman.
Kärlek är - fint.
När jag borstar tänderna - kan jag inte stå still
När jag lagar mat - blir det gott.
Jag tänder på - bra beröring
Det är charmigt när - dom inte fattar själv att dom är charmig.
Jag är rädd för - att bli ensam. att bli svinfet. för att hamna i lyxfällan. spindlar. mörker ibland. höjder ibland.
Den värsta känslan är - när allt känns och går så jävla dåligt.
Den bästa känslan är - när allt känns skitbra, och när det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0