steven

Hej bloggen. Har haft en trevlig, men jävligt trött dag. Blev väckt av Anton imorse, jag blev arg och det kändes som att hjärnan sov fortfarande. Men när jag öppnade dörren stog lillen där med sina vita lockar och valpögon, då gick det värsta över. Kan visa en bild så förstår ni vad jag menar.

Sa ju de.. Klev iallafall upp, alldeles för tidigt för att jag skulle fungera. Käkade lite frulle med Michaela, sen började storstädningen. Jag har nog aldrig i hela mitt liv städat så mycket som jag gjort idag. Toaletten, råkade slå på vattnet när jag skulle göra ren duschen, så typiskt mig. Sen har jag dammat och torkat av alla listor, alla bänkar, alla bord, ja överallt. Jag har dammsugit hela soffan, samt lyft den tio sekunder i taget medan Michaela tokdammsög under. Dammsög även hela övervåningen, och undervåningen. Ja, fnns det något jag inte gjort i städväg idag så säg. Hua, helt slut blev jag iallafall.

När vi väl var klar åkte vi till inez och köpte jävligt god skräpmat. Jag tog med mig min del och gick över till Jonte och hängde med dom där. Såg på film och var allmänt trött bara. Efter lite godisköp och skrattattacker så gick jag hem för att åka och träna. Var ensam målvakt och slet ihjäl mig, men det gick åtminstone bra. På lördag går bussen till Edsbyn för nästa match, kulkul. Efter blir det mer kult med vänner.

Nu ska jag ge mig med skrivandet. Jag förstår om ni bara kollar på gullebilden och skrollar vidare, jag hade förmodligen gjort samma sak. Beus kommer iallafall hit sen och sover med mig, vi ska se på film och vi lär också grina till den.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0