tonight

Jäklarns va trött jag är, ligger i sängen och längtar tills jag har skrivit klart detta. För då mina blogvänner, då stänger jag igen och hälsar sömnen hjärtligt välkommen. Kvällen blev väl inte alls som vi tänkt oss, men det var trevlans ändå. Började med att gå bort till Ellen och käka lite, dock var det inte så gott som det brukar vara så jag slängde mer än halva salladen, inte alls likt mig. Så jag började fixa mig istället. Sen hängde vi i Jontes lägenhet bara. Bea och Fp kom och vi sjöng och dansade lite, annars pratade vi mest. Var väldigt dött ikväll så vi sket i allt och for in på donken med Andreas istället. Käkade Mcchicken och sedan blev jag avsläppt här hemma igen. Har tvättat av allt kladd från ansiktet och borstat gaddarna, så nu är det bara att sova som väntar. Har ingenting alls jag ska göra imorgon så jag lär ta en finfin sovmorgon. Tänkte försöka göra lite skolarbeten också, och det är min söndag de. Så godnatt påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0