the show

Åh ligger och kollar på slutet av grey's på tvn nu, shit måste börja fortsätta se där jag är. Tråkgt bara att skolan och fotbollen tar över mitt liv och att jag knappt har någon fritid. Men snart så.

Innan träningen tyckte jag det var jäkligt skönt att få komma ut på riktigt gräs, men gräset nere på faggafältet är skit så jag hade verkligen inte tackat nej till ncc idag. Kom iallafall hem för ett tag sen, har duschat och käkat en macka. Ska skriva klart en uppsats nu och skicka in den, ska fan aldrig gå och lägga mig tills den är klar alltså. Så vi får väl se hur länge jag sitter med den, lär va ett tag iallafall. Imorgon skiter sig min sovmorgon också, precis som alla andra dagar den här veckan. Man har nånting att göra hela tiden alltså, hua hua.

Nä, helvetespluggningen drar ännu en gång igång. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0