sp2a

Ligger i sängen just nu och ska börja plugga lite hade jag tänkt. Igår efter att Jennifer åkte så satt jag till strax innan två på natten och skrev en massa. Mejlade in uppsatsen om Jugoslavienkrigen som jag har kämpat med ett tag nu, så det känns ju jävligt skönt de! Fixade lite med morgonens redovisning också.

Idag har skolan rullat på precis som vanligt. Hade som sagt redovisning imorse, käkade avslutningslunch med Skol if på eon, och hade mycket bild. Fick tillbaka min kamera som Elin lånat också, så jag slänger väl upp lite onödiga bilder som togs där nån gång.

Fick åka hem med Fp, så snällt och så skönt att slippa gå. Har haft nyconversen idag och jäklarns va ont i fötterna man får. Huahua. Har käkat godaste makaroner och korv till middag, nu vankas det plugg, och sedan har jag träning. Är inte ett dugg sugen, det gick så jävla dåligt på matchen i helgen att fotboll känns skit just nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0