somewhere

06:45 ringde alarmet imorse. Ett par solglasögon åkte i golvet och jag for upp i ett ryck. Var så trött att jag trodde att jag skulle tippa, mne jag lyckades hoppa in i duschen iallafall. Sen fixade jag mig i seg fart och vandrade till sist till skolan.

Idag har vi suttit och jobbat med samma sak hela dagen, för att ha en redovsning på sista lektionen. Den var över 2 timmar lång och det blev kaos. Haha älskar min klass ibland alltså. Iallafall så åkte jag hem med Fp, stog och pratade ett tag med Julia innan jag gick upp och käkade. Tänkte försöka lägga ifrån mig datorn och sova en timme. Ska träna vid 8, och sedan ska jag hem och plugga lite hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0