pain pain pain

Hejsan. Matchen gick inte riktigt som vi ville, matchen slutade 1-0 och jag orkar inte ens prata om den. Det finns alltid något att säga om varför det blev så liksom. Men den här gången skippar jag det, såhär blev blev det iallafall.

Har haft ont i ländryggen (?) till och från i några veckor nu. Och igår och idag har det varit väldans jobbigt kan jag tala om. Sen strular ju min armbåge precis som vanligt, fick ett knä i huvudet på matchen idag, samt att någon klev eller liknande på min arm. Så nu hurrni är kroppen lagomt öm, men nu är klagovm över för den här gången. Förutom att jag mår skit.

Imorgon vankas det skola igen efter en dags ledighet. Onsdagen är redan här och likaså helgen. Det låter ju ganska fantastiskt det. Får se vad veckan har att erbjuda på förutom fotboll, man lär helt enkelt märka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0