lullaby

Förkyld som ett as, nyser stup i kvarten och huvudet lossnar typ varje gång. Har ont i bihålorna och börjar bli öm om näsan för att jag snyter mig så mycket. Jag har hjärtklappning som jag inte vet vart den kommer ifrån. Men febern är åtminstone borta. Någon som vill höra mer klagomål från mig? Haha..

Känns jobbigt att jag missade kvällens träning nu när serien har börjat, men å andra sidan så kan jag ju inte träna i detta tillstånd heller, så vad kan man göra liksom. På lördag väntar nästa match på norrporten och jag hoppas på vinst denna gång! Efter matchen ska jag ha trevlans med Ellen och sedan märker vi vad som händer, men det blir nog skoj!

Nu ska jag se tredje filmen för dagen innan jag ska sova, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0