love the way you lie

Jag skrev ju i förra inlägget att jag ville sova en timme innan träningen. Sagt och gjort. Hann bara lägga mer ner och dra täcker över mig så somnade jag. Pappa väckte mig och jag var helt borta, trodde det var morgon ja! Haha.. Somnade om, och tio minuter senare ringde mitt alarm. Var ju inte så jävla sugen att ta en promenad då eller, men man var ju tvungen. Träningen gick bra och nu känns det jäkligt fint med fotboll. Har haft det så struligt hela vintern och nu har det lossnat. Så jag hoppas att det håller i sig.

Har käkat en toast och ska väl strax stänga av igen och sova. Imorgon är det pluggtisdag då jag är träningsledig. Kanske låter kult? Nä, men måste ligga i nu sista biten och få alla skitarbeten gjorda. Tiden går ju fan assnabbt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0