girls just wanna have fun

Gud vad jag längtar till sommaren. Och ledighet. Sommarlovet känns så nära men samtidigt så långt borta. Jag har tusen saker att göra innan betygen sätts och jag har ångest hela tiden. Jag måste klara det, saken är väl bara om jag kan. Jag får helt enkelt kämpa på.

Dagen har iallafall rullat på med snabb fart. Efter middagen gick jag bort och och umgicks med Ellen. Sen kom Johnny och skjutsade oss till ishallen. Hade möte en snabbis och sedan fick jag skjuts hem igen av Jullan och Torbjörn. Sedan dess har jag bara duschat och legat här i sängen. Händer inte allt för mycket. Ska försöka somna i tid och komma iväg till skolan lite tidigare för att göra lite skolarbeten. Det hade ju varit bra gjort det isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0