galet

Träningen gick bra igår. Sen fxade jag mig i blixtfart för att sedan gå bort mot Jontes lägenhet där tjejerna väntade. Åt god mat och hade trevligt. Sen åkte vi vidare till Petter i timrå och var där i några timmar, och sedan vidare ännu en gång. Sammanfattar kvällen som faktiskt ganska kul trots att jag tog det så lugnt som det går. Jag kom hem strax innan ett idag, duschade lite och la mig sedan här i sängen.

Halv 5 har jag samling på kansliet, för att sedan åka buss till Hudik för seriepremiär. Ber till gudarna att det ska gå jävligt bra, så nu är det bara att börja ladda! Ska försöka vara duktig att plugga till provet imorgon på bussen också, vi får se hur det går med det, haha. Och nu tänkte jag slå på en rulle så nerverna lugnar ner sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0